Dag 8 Dubay. - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Hans en Mia Worp - WaarBenJij.nu Dag 8 Dubay. - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Hans en Mia Worp - WaarBenJij.nu

Dag 8 Dubay.

Blijf op de hoogte en volg Hans en Mia

08 Maart 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Een rustig dagje. Om 8.00 uur opgestaan ontbijten en met de taxi naar de opstapplaats van de hop-on hop-off bus voor een tweede tocht door Dubai. Dit keer door de buitenste wijken. Langs de Burj Al Arab het enige hotel ter wereld met 7 sterren kamers. Kamers kosten tussen de 11000 en 45000 dollar en het zit het hele jaar vol. Je hebt wel een eigen butler en de beschikking over een Bentley met chauffeur. We hebben hier een hele reeks Bentley’s en RolsRoyces gezien van Limousine tot sport (en nog 4 persoons ook) in prachtige kleuren. Dat zijn alle auto’s hier, prachtige diepe kleuren in een hoogglans en zo vlak dat het echte spiegels zijn. Na 3 jaar kopen ze hier nieuwe auto’s en worden deze geexporteerd naar het buitenland.
Eigenlijk is er niets te vertellen. Het ene mooie heb je gezien en er komt alweer iets nog mooier en groter. De bouwputten volgen elkaar snel op. Er komt een nieuwe wijk groter dan Hong Kong en duurder en mooier.
In 2 shopping malls waar we zijn geweest hebben ze ook een aquarium staan. Ze hebben bijna de zee naar binnen gebracht zo immens groot als die zijn. Er zitten 400 tot 500 winkels in dat gebouw.
Als afsluiting van de vakantie hebben we vanavond nog een lichtjes tour gemaakt. Ook al indrukwekkend. Ze hebben een grote toren uit Amerik nagbouwd, maar dat was een beetje magertjes, du hebben ze er 2 naast elkaar gezet.
De tocht is geeindigd met een licht en muzik show bij de piramide en farao beelden uit Egypte.
Dan snel met de taxi naar het hotel, want Mia moet ik aan het werken zetten. De koffer moeten ingepakt worden.
En dan zijn we morgen weer thuis.
Om 4.00 uur opstaan, 5.00 uur vertrek van het hotel, 8.20 vertrekt het vliegtuig en we landen 12.40 uur.
Jammer dat jullie niet konden komen, 1 had de smoes dat de bus gemist was. jaja

• 09 Maart 2014 - 16:14

Leidy:

Jammer dat het alweer voorbij is. Alvast goede vlucht en welkom thuis. Wij hebben de zonneschijn voor jullie besteld. Erg leuk om alles zo te kunnen volgen. We komen gauw alle foto's eens bekijken. Leid en Dick

• 11 Maart 2014 - 17:42

Corry:

hoi en weer lekker thuis ? de was aan de lijn en nog na genieten van het hollandse zonnetje
    horen nog wel van jullie en zien de foto,s van jullie reis he?
    gr. Corry en Sraar